Digi-D binnenkort verplicht om in te loggen

Beste patiënt,
.
Wanneer u het portaal van de praktijk gebruikt om online zaken met ons te regelen en om uw dossier in te zien dient u in te loggen met uw persoonlijke e-mailadres + wachtwoord.
.
Op korte termijn gaan wij gebruik maken van DigiD.
Dit doen wij omdat wij met de landelijke standaarden van gegevensbescherming meegaan.
.
Dit betekent het voor u:

  1. Uw huidige logingegevens komen te vervallen.
  2. Om in te loggen dient u geregistreerd te zijn bij DigiD.

.
Wanneer u geen registratie bij DigiD hebt?
Dan zult u zich moeten registeren. Dit kan door op onderstaand logo te klikken of via deze link.
.
Voor uw aanvraag heeft u het volgende nodig: 

  • burgerservicenummer (BSN)
  • adres waarop u staat ingeschreven bij uw gemeente
  • (mobiele) telefoon

.
Na uw aanvraag krijgt u een brief met een activeringscode om uw DigiD te activeren. DigiD stuurt deze brief binnen 3 werkdagen naar het adres waarop u ingeschreven staat in uw gemeente.
.
Praktijk.nl DigiD

Bel de praktijk